Nästan fredag...

Jag ska definitivt ge ut en roman om mina krämpor. Senaste nytt är att jag lyckats sträcka en magmuskel (som jag inte visste att jag hade?) vid en hostattack. Kanske inte låter som nåt att stoppa löpsedlarna för och det... är det inte heller när jag tänker efter... Fan, kanske man ska skaffa sig ett liv?

Idag skurade jag skrivbordet på jobbet med en våtservett. Eller vänta, det blev faktiskt två innan jag var klar. Vi har nämligen efter mycket funderande kommit på att det nog faktiskt inte FINNS nån som städar våra skrivbord? Papperskorgar töms och golvet mitt i rummet skuras, men resten verkar hustomtarna ha glömt? Att just idag blev städdag berodde på att dammråttorna börjat jaga pennorna över skrivbordet. Ick. Lite halväckligt är det. Men då berättade en anonym kollega om en annan kollega som tydligen äter mycket kakor vid sin dator och därför fått millimetertjocka FETTLAGER på sitt tangentbord. ICK!!! Kul att få lite perspektiv ibland.

Jag har äntligen kunnat börja träna efter mastodontförkylningen! Så skönt att vara en VIB:are igen... :P Hann med att diskutera elementmålning, hockey, garderober, IKEA-rekognoceringsturer och show innan jag gick därifrån. Är det konstigt att man trivs eller?

Imorrn är det dags för årets stora begivenhet: Vasas personalfest! Inga förutsägelser här inte, jag återkommer kanske med att i mycket stora svävande drag beskriva kvällen... Detaljer? Pff, glöm det, vi har sekretess... ;) Eller vi BORDE fanimig ha det efter förra årets spektakel.

PS. Person vars blogg jag vill ha adressen till: Lina! DS


Kommentarer
Postat av: Rickard

Bloggens läsare vill ha en bild från ditt arbetsrum! Vardagsdramatik. Alternativt ett besök på plats.

2009-03-20 @ 11:46:36
URL: http://fulltuta.blogspot.com
Postat av: Rickard, igen

Tor!

Jag har hört himla mycket om dig också, du verkar vara en kille med gott gry i! Jessika ska visa mig Härnösand vid tillfälle, då räknar jag med att du ingår i rundturen.



Det här känns nästan kriminellt, att skicka insändare i dagspressen, med ytterst hemliga kodord.

2009-03-20 @ 14:01:54
URL: http://fulltuta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0