Måste ha mer glass nu

Jag undrar om den här dagen är för ointressant att blogga om? Jag har lämnat lägenheten i ganska precis en kvart och pratat med fyra personer på hela dan. Hm. Naej, det är klart jag måste ge intresseklubben en chans att anteckna?

Insåg redan igår kväll att jag nog inte skulle ta mig till nåt jobb idag. Ändå gick jag och la mig vid åttasnåret igår... Dock hjälper inte det mycket om man vaknar femtioelva gånger för att man fryser, svettas, snorar, hostar, är törstig, kissnödig eller bara allmänt kinkig. Jag är INTE bra på att vara sjuk, ynkligheten leder så lätt till orgier i banana split (det var min lunch) och This Life (fantastisk brittisk tv-serie). Dessutom har mäklaren ringt med jämna mellanrum, men till slut blev drömlägenheten för dyr ändå... Suck... Är detta ett tecken? Och i så fall: på vad?!

Jaa, så mäklaren var alltså den ena personen jag pratat med. Vilka var de andra? Spänningen är oliiiidlig! Jo, jag lämnade tillbaka gymnyckeln, så jag hann få se Ullis nya jacka och mellan hostattackerna prata lite viktigheter. Jag blir för övrigt knäpp av att inte kunna träna, hur i hela friden har jag lyckats spendera större delen av mitt tidigare liv i soffan?! Och slutligen ringde först kära mor och sedan kära syster för en liten uppdatering. Ta-dah! Det var min dag!


Kommentarer
Postat av: Pia

Tråkigt med lägenheten.

Det kanske är ett tecken på att det inte var drömlägenheten, utan att det finns en bättre därute för dig?

2009-03-10 @ 11:35:36
Postat av: Pia

Tråkigt med lägenheten.

Det kanske är ett tecken på att det inte var drömlägenheten, utan att det finns en bättre därute för dig?

2009-03-10 @ 11:47:27
Postat av: Jessica/Mylla

This life oc bananasplit tycker jag låter som en lysande dag!1 Men så är jag lika liidande också..



krya på dig!

2009-03-10 @ 13:57:28
URL: http://lillajfunderar.blogg.se/?tmp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0