Jag har i alla fall lite naglar nu

Fördelen med att sitta i stort sett overksam i ett par veckor (eftersom jag får en sån otäck gammeltanthosta om jag rör mig för mycket) är att jag lyckats spara ut lite naglar! Måste erkänna att jag inte RIKTIGT förstår sambandet eftersom jag fortfarande diskar (jo faktiskt!) och det är där de brukar ryka... Menmen, säkert nåt med allt kalcium i glassen som var huvudföda där några dar.

Idag har varit en... inte så kul dag? Tänkte kliva upp en halvtimme tidigare och ta en morgonpromenad ,men när väckaren ringde skrattade mitt morgontrötta jag mest hånfullt åt mitt kvällspigga dito och ställde om klockan så att jag kunde fortsätta drömma att jag var Hermione. Inte för att jag vill ha Ron (jag har precis kommit till deras smaskiga romans i min omlyssning av böckerna), jag är mer en Fred 'n George kinda girl... Det som ger lite av en ick-känsla är dock att de är tvillingar. Liksom vissa av oss andra. Och jag vill absolut inte tro att jag LIKSOM VISSA ANDRA tänder på tvillingar... Brr, ni anar inte vilka blickar man får på krogen när man är ute med kära syster. LEAVE US ALONE MEL BROOKS! (det där hörde till kategorin "om-ni-inte-sett-filmen-försök-inte-ens-att-förstå") Harkel. Ja var var jag? Morgon, just det. Ja efter det har det inte hänt nånting som gett högre utslag på spänningsskalan (utom möjligtvis när Annika och jag bestämde fika-date imorgon. Då hettade det till). 

Jag kommer nog att bli knäpp om jag inte kan träna snart.

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, ick!! Skulle se vissa av blickarna vissa utbyter med varandra då de här hör att jag har en tvilling. Som är singel. Uäääh.

2009-03-17 @ 17:26:57
URL: http://twohundredmiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0