Jag behöver en kamera

Mitt nästa stora projekt är nämligen att bli av med en massa skräp. TV-bänk, dataskrivbord, kläder, skor, you name it. Tradera och Blocket, here I come! Något som skulle underlätta är en kamera. För om jag måste börja med att köpa en kamera försvinner ju hela idén med säljandet, nämligen att tjäna ihop lite pengar... Jag behöver dessutom en fotograf eftersom det är jävligt svårt att fota kläderna när man har dom på sig själv... Om jag har provat? Kanske?

Igår kom jag och mitt sällskap för kvällen fram till något alldeles lysande. Det var så bra att jag nästan fick ståpäls. Problemet är bara att jag inte för mitt liv kan komma ihåg vad det var... Och NEJ jag hade inte druckit, vad tror ni om mig egentligen?!

Söndagar utan bakfylla är ju helt fantastiskt! Varför har jag inte provat det här tidigare?! Har tagit mig igenom (nästan) hela tvättberget, kommit ikapp i Desperate Housewives, lagat god mat, gått på lååååång promenad i Boulognern, skrivit en massa onödiga (men roliga) mail och nästan bestämt mig för att baka lite kakor här på kvällskvisten.

Tyvärr verkar min hjärna vara alldeles för uttråkad för sitt eget bästa just nu, och istället för att smida lysande framtidsplaner kommer den på saker som just: "Skulle det inte vara gott med chokladkaka?" eller "Man kanske skulle bli feströkare ändå. Ganska mysigt att sitta på balkongen med en cigg i sommar?" eller "Det är ju jävligt onödigt att städa lådor och sånt när jag ändå snart ska flytta" (det är TVÅ MÅNADER kvar och jag hittar inte ett skit i lägenheten eftersom jag i min enfald skaffat FLERA "bra-att-hitta"-lådor. Vadå, har inte ni såna?) eller min personliga favorit "Banana split. Banana split? Banana split."



Kommentarer
Postat av: Annababe!

Feströkare? Hallå vad är det för en urdum idé.. snälla vännen min! Jag kan komma på många många MÅNGA fler saker att göra på din balkong i sommar! Så inga dumheter nu!

2009-03-22 @ 19:47:01
URL: http://trondheimdreamin.blogg.se/
Postat av: Annababe!

Jag vet, bästa att vi kommer kunna höras 24/7 :D lycka kallas det!

2009-03-22 @ 23:07:51
URL: http://trondheimdreamin.blogg.se/
Postat av: Jens

Jag kommer ihåg.

Att vi är billiga, men inte för vem som helst. De måste ju ha rätt valuta också, kommer nån person med Yen eller Lire.. eller något annat mindre attraktivt så blir det ju dyrare växelkostnad.

Men kommer rätt valuta som Pund eller Euro, då är vi billiga ;)

2009-03-22 @ 23:36:43
Postat av: Dharmanna

jag har en kamera om du vill låna.. och behöver hjälp.. kram

2009-03-23 @ 11:00:12
URL: http://dreamdharma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0