Highway to...

.. ja inte hell i alla fall! :D Det roligaste först:  idag har jag och Jess försökt hitta på koreografi till resten av showen och det gick förvånansvärt bra med tanke på att vi måste hallucinera fram Jennie och hålla reda på vilken stol som redan är upptagen... ;) När vätskebalansen hamnade på minus gick hallucinerandet dock lättare och vi har nu bara två ynka låtar kvar att "koreografera"! Och en vecka (drygt, inte en dryg vecka) tills allt ska vara klart. Haha, ute i god tid? Behövs inte när man är proffs... :P


Jag har annars spenderat dagen med att kasta mat omkring mig. För en stund sen började jag prata med yoghurtburken i ren desperation... Vad jag sa? "Vad är det för FEEEL?!" Det är inte SÅ attraktivt att gå runt med tomatsåsfläckar eller yoghurtstänk över hela tröjan. Och jag har ju inte så väldigt mycket marginaler där... :D


Åh åh! Jag har ju hittat drömlägenheten! Vill ha vill ha vill ha! Jag och Annika blev först vilseledda på Brynäs (jag VISSTE att de var ute efter mig!!! Räcker det inte att vi inte gått till slutspel för guds skull?!?!) och tittade på en fin rymlig tvåa där, och sen hamnade vi i himmelriket på Norr... Jag bara MÅSTE ha den lägenheten... Suck...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhhh, vill veta allt om lägenheten! Fatta vilken lycka att ha glömt bort att kolla era bloggar på ett par dagar så man har MASSOR av kul läsning!!!

2009-03-04 @ 22:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0