Har skaffat mig en ny hang-up

Jag... är... lite... smått... förtjust....

http://www.youtube.com/watch?v=b3RQXbtNKfQ


Gjorde bara research för gruppen ju, skulle fixa stämmor till låten och så råkade jag fastna. Igen. Men allvarligt talat, i den här videon är han det snyggaste (och kanske coolaste) Finland nånsin åstadkommit... När han tar micken där i början... *rysning*

Idag var det back to work efter ett stärkande (hm?) vinterlov. Ja mina vänner, det heter inte längre sportlov... Jag vet, det är minst sagt en skandal, men vi får helt enkelt anpassa oss när förändringens vindar blåser...

Jag har försökt memorera första versen av Poker Face idag och det är fanimej patetiskt att man inte ska kunna komma ihåg tre ynka rader! Och det är väl en sak om man sjunger LITE fel, men jag sjunger PINSAMT fel. Jag gör allså om texten så att den blir riktigt barnförbjuden....  (nej, jag tänker inte tala om vad jag sjunger. SÅ roligt ska vi inte ha det). Så då undrar man ju: är det mitt undermedvetna som försöker säga något? Och i så fall VAD?!?!

Jag tror att det försöker säga: SLUTA JOBBA, STANNA HEMMA OCH ÄT KLADDKAKA OCH TITTA PÅ BRITTISKA TV-SERIER ISTÄLLET!!! Man kanske ska börja lyssna?


Kommentarer
Postat av: henrik

Eeeh, hmm, Iofs, det där är en gammal guilty pleasure pga hur sången låter i vissa avsnitt, men videon? Hmm, Jessika... Iofs, då kanske du bör kolla upp vissa gamla Placebo-videor?

2009-03-02 @ 21:13:20
Postat av: Pia

Mmm... Tack vare dig har jag nu tvingats gå till youtube för en ordentlig dos pojkar med kajal.

Undrar om det är värt det att killen ägnar mer tid åt att sminka sig än man själv gör när resultatet blir så bra?

2009-03-02 @ 22:09:53
Postat av: Monita

Själv är jag ju inget fan av the Rasmus, tycker han låter lite gnällig...men just den där låten är faktiskt bra. Jag tycker definitivt du ska stanna hemma och äta kladdkaka...du kan ju göra en åt mig oxå när du ändå håller på. ;)

2009-03-05 @ 15:27:14
URL: http://blabarsnutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0