Det blev lucköppning ändå

Tänk vad mycket lättare livet blir när man tränat och sedan moffat en proteinrik chokladkaka! :D Ja vadå? Det är sex ägg i den!!!

Jag trodde att jag kom ihåg allt från personalfesten, men efter dagens samtal med kollegor inser jag att det... gör jag... inte... Tydligen dansade vi med stolar till Det gör ont (det finns säkert en mycket god anledning till att jag inte kommer ihåg det. Ja just det, att vi DANSADE MED STOLAR torde vara anledning nog...), men det har jag inga som helst minnen av. Eller jag minns att jag bar runt på en stol, men det kan väl inte ha varit ett försök till dans? Annika påpekade också att hennes nackspärr antagligen berodde på att hon bar runt på mig en hel del. Och nejnejnej, inte för att jag inte kunde gå själv, nån spelade tydligen musik från Dirty Dancing och vi gick verkligen in i rollerna. Hrm. Det minns jag faktiskt lite av.

Rätt lugn dag annars, en elev blev rätt upprörd över ett betyg men eftersom jag kände mig helt säker på min sak den här gången så... Jag förstår hans reaktion, men de måste förstå att det inte är JAG som sitter på min kammare och hittar på kriterier för att sätta dit dem... :P

Åh, just det! Mest spännande idag var när jag i morse insåg att jag faktiskt MÅSTE maila vaktmästaren så att avloppet i köket åtgärdas. Det är i och för sig rätt underhållande att diskvattnet kommer upp i slasken när man försöker tömma diskhon, men till och med jag inser att det inte är ett helt bra tecken... Brr, så länge det inte blir som på Frideborgsgatan när det började komma upp grejer ur DUSCHAVLOPPET när någon i huset spolade i toan. Jag lämnar er med den mentala bilden och är såååå nöjd och glad för att min nya lägenhet befinner sig i ett stamrenoverat hus... ;)

Kommentarer
Postat av: Rickard

Jag ser fram emot nästa gång du är så på gå när vi är ute! Dansa med möbler vet jag precis hur kul det kan vara.

2009-03-23 @ 22:55:15
URL: http://fulltuta.blogspot.com
Postat av: How do you call your loverboy?

Inte så långt ifrån ett annat stamrenoverat hus! :)

2009-03-23 @ 22:56:38
Postat av: Kassatjejen

Sa aldrig att det var "det" som var det nørdiga, fæstningar ær ju supercoolt! :D

2009-03-24 @ 13:43:47
Postat av: Annababe!

Hm.. hur tidigt? Det mærker du på løærdag ;-)

2009-03-24 @ 13:44:55
URL: http://trondheimdreamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0