Dags att flytta?

Blandad giv idag! Det började bra, kom ihåg att lämna tillbaka nycklarna (bra där Jessika!) och fick sen tillbringa en och en halv timme hos frisören med kaffe och kakor, trevligt ställe det där... :P Ny hårfärg resulterade det i också, så nu är jag ljusare än jag varit sen... sjuan kanske?

Jobbet får nog också räknas in på plussidan, även om jag hade en av mitt livs sämsta lektioner (stackars satar)... Jag fick i alla fall sympati av mina kollegor, skönt att man inte måste vara duktig i vårt arbetsrum... :D

Sen får dagens klantighet räknas till veckans lågmärken. Gud vad jag skäms fortfarande. När jag kom hem idag sprang jag ner och kollade tvättider och insåg att YES, det finns lediga tider ikväll! Så jag bokade och eftersom det dessutom inte var någon som bokat tiden före så gick jag ner tidigare och langade in. Trevligt att hinna tvätta inför helgen, det började se illa ut på strumpfronten annars... Ja det låter väl inte så farligt? Inte om man är en person med koll kanske, men jag är ju helt jävla hopplös för tillfället!!! När jag gick ner nästa gång för att langa in en resväska i förrådet stod en granne i korridoren utanför tvättstugan och frågade om det var jag som tvättade "Jajemen!" svarade jag glatt och då... blev hon inte så glad... Tydligen VAR det inte den 6:e idag? Oops... Jag tycker i och för sig att hon inte hade behövt bete sig så bitchigt som hon gjorde, men det är ju i tvättstugan man SKA bråka med grannarna, så det är väl jag som är överkänslig... ;)

Nu ska jag trösta mig med att köra igenom showen några gånger i min ensamhet bland blöta strumpor...

Kommentarer
Postat av: Rickard

Ja det är väl själva fan så griniga folk blir för en tvättstuga. Ojoj. Ännu har världen inte gått under för det.



Hur vill du kategorisera frisörbesöket? Det var ju något utöver en vanlig klippning. Och på 'för andra'-kontot? ;)

2009-03-05 @ 23:41:53
URL: http://fulltuta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0