Nu blev det så där konstigt igen...

... när jag städade ur det sista i gamla lägenheten. Kommer ni ihåg mysteriet med bikinin bland kurslitteraturen? Okej, fundera på det här: hur kan det komma sig att det min sönderstressade hjärna valt att glömma i lägenheten var:

1. en flaska Klorin
2. en burk tapetlim
3. fyra låååånga blompinnar
5. min gamla kingsize dörrmatta från Frideborgsgatan i H-sand
6. två kaffefilter

Nån som känner för att analysera? Fortsätt gärna analyserandet med att förklara varför jag helt enkelt inte KUNDE kasta den där jävla dörrmattan utan var tvungen att släpa den över hela stan på cykeln?

Förutom att tillbringa en hel del tid på gymmet (en halvtimme med träning, kanske lite längre i soffan med trevligt sällskap och en kopp kaffe) har jag idag suttit lite för länge på balkongen med en bra bok (mina överarmar antog en kort stund ungefär samma nyans som min Adidasjacka. Den röda alltså. Kunde ha blivit snygg matchning, men nu har de återfått den där färgen som jag skulle vilja kalla alabastervit men som andra nog kallar genomskinlig.), blivit kär i en kille i en dokumentär (ja vadå? Det är ju det enda TV4play visar gratis och jag behövde nåt lättsamt medan jag käkade middag?) och utvecklat förstadierna till en semesterförkylning. Men den kan fetglömma att den får bli mer än så!

Det bästa med dagen hittills är att jag med gymsällskapets hjälp lyckats reda ut ett par tankar som legat och gnagt ett tag. Kan tankar gnaga? Eller ligga? I så fall blir jag lite avundsjuk. Och fattar ni inte skämtet är det HELT okej, det var sjukt lågt.

Kommentarer
Postat av: Pia

Det kanske är en viss, speciell, typ av tankar som kan ligga? ;P



För övrigt tror jag att det där med mattan är ett tecken på en viss nostalgi för Härnta...

2009-06-25 @ 18:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0