My heart is like a river

Jag är på lyssna-på-smöriga-ballader-och-tycka-synd-om-mig-själv-humör. Så om du har nåt emot hejdlös självömkan är det nog dags att lägga ner bloggläsandet ungefär... nu...

Fast så illa är det egentligen inte, var ute och försökte springa med R nyss och det var lite skoj! Skavsår gjorde dock att jag fick kasta in handduken alldeles för tidigt... Men jag hann se lite midsommarblomster!!! De blommar här nu, är inte det lite tidigt? Nej? Slöseri är det i alla fall att jag inte har tid att ta långa nattpromenader och njuta av alla dofter... För jag ska ju vara VUXEN och ORDENTLIG och kliva upp KLOCKAN SEX på mornarna så att jag kan gå till mitt FINA jobb och göra bort mig lite till.

Fler positiva saker (jag måste visst hoppa av gnälltåget för att kunna byta tåg va?):

*Nu har jag ett FUNGERANDE myggnät! Så jag slipper dö av värmeslag inatt.

*Jag har INTE ätit godis idag fast jag helst av allt vill tröstäta ett kilo choklad. Vad som gör att jag vill tröstäta? Pja, pretty much everything. Jag tror att det fortfarande är tröttheten.

*Jag ska gå på cirkusföreställning i helgen! Elever som har avslutningsshow, och även om jag inte har förmånen att undervisa cirkuselever eftersom jag jobbar på samhällsprogrammet så ska det bli riktigt skoj! Bara jag kommer ihåg att boka biljett... Nån som vill henka?

*Idag hade jag min sista tretimmars Engelska C-lektion. Puh. Kanske blir måndagarna lite enklare framöver?

Och här är en till anledning till att jag är lite sur och grinig: DET BLIR INTE MER SPÄNNANDE ÄN SÅ! Fram med 45:orna, jag vill ha lite action! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0