Ge mig ett...

... G! Jag faller för trycket, fast ärligt talat var det inget snack om saken när förslaget först dök upp, klart min lägenhet ska heta GREGER! Ah. Det känns bra. Om det nu mot förmodan finns någon i min lilla men ack så fina läsarskara som inte hänger med i svängarna riktigt så är det ingen mening att ens försöka. Man bör antingen ha varit med i en Kyrkdalscabaré eller suttit i publiken för att förstå storheten i namnet Greger.

Igår... blev en väldigt bra dag. Började med att gå på stan för att införskaffa förnödenheter (läs:öl) och tog sen en sväng på Willy's för att inhandla ännu mer förnödenheter (läs:ingredienser till brownies). Sen var det plötsligt kvällen (varför blev det kvällen?!) och änglarna intog Berggrenska. Ja eller intog och intog, det tog en stund innan vi fick sitta faktiskt. De verkade inte FÖRSTÅ vilka de hade att göra med... Hursomhaver, väl sittande spårade alla försök till konversation ur helt och hållet. Mycket underhållande. Särskilt när ett killgäng slog sig ner bredvid och vi utropade i kör "Men YEAH!" (som snabbt följdes av ett "näe... näe..."). Vad ska man säga? Man bör nog ha varit där för att förstå det roliga. För tro mig, det VAR roligt. Ännu roligare blev det när vi ordnade en liten spontan efterfest med te och brownies. Och glass. Och ost och kex.

Idag har jag varit och gymmat i värmen. Det var för ovanlighetens skull svalare inne på gymmet än utanför. Fick lyssna på country under träningen, det är I-N-T-E I-L-L-A.

Nu städar jag. Som synes. Ikväll blir det hålligång, ojoj.

Kommentarer
Postat av: Surtant Therese

Ha så JÄTTEKUL utan mig. Verkligen. Har iofs haft trevlig kväll. Och ska gå och lägga mig med Spike nu, mm mmm. Men ändå. mutter mutter

2009-06-27 @ 23:53:30
URL: http://twohundredmiles.blogg.se/
Postat av: Elin F

GREGER av alla namn? ? ? ? ! ! ! ! :O

nice det där med öl och brownies ;) fick en bakbok med baaaaaara chokladkakor i studentpresent+ leilas bok dagen före, du kan ju gissa vad som händer när allt annat är klart ;)

(och jag tänkte inte skriva mitt bloggnamn, då kanske du drar tillbaka båda mina svenskbetyg.)

Ha det bra!

2009-06-28 @ 00:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0