Against all odds

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Förlåt jag måste bara avreagera mig lite. Det kanske beror en aning på efterträningendorfiner. Det kanske har lite att göra med att jag imorgon jobbar sista dan innan det är dags för ÅTTA VECKORS semester. Men mest av allt är det ett vrål av glädje över ett telefonsamtal jag nyss fick! För hur ofattbart det än låter (jag KAN faktiskt inte riktigt greppa det än) så ska Tor och Sassa flytta till GÄVLE! Hit! Till mig!

Det går absolut ingen nöd på mig vad gäller sociala kontakter (nej faktiskt inte!) i den här stan, jag blir alldeles rörd när jag tänker på alla fina människor jag lärt känna här. Men det går inte att komma ifrån att härnösandare är ett speciellt släkte. Oavsett var man kommer ifrån, har man en gång bott i Härnösand har man sålt sin själ. På ett bra sätt givetvis. Ni ser. Man måste ha bott där för att förstå vad jag menar. Kärlek.

Idag har Annika och jag nästan ätit upp varann under ett personalmöte. Det var... hur ska jag uttrycka mig... lite segt? Men sen blev vi bjudna på lunch på Absint. Det var bättre. Sen åt vi glass. Det var ännu bättre. Sen städade jag skrivbord. Det var förvånansvärt okej. Sen fick jag gå hem. Det var bäst.

Kommentarer
Postat av: Pia

Och anledningarna till att på något sätt fixa ihop en flytt till Gävle blir bara fler och fler...

2009-06-16 @ 09:34:05
Postat av: Tor

ja nu kommer vi! Och vi har alla sålt våra själar! (fan va coolt det låter..) =)

2009-06-16 @ 19:26:51
Postat av: Annagrannen

Grattis till jobbet Tor och vad roligt att ni kommer hit. Ni är så välkomna! :D



2009-06-16 @ 19:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0