Aaaaah...

... vilken underbar semesterdag! Eller vad sägs om detta:

- Fick sms vid elva-tiden. Ja tack, jag följer gärna med och köper jordgubbar och lägger mig på en strand nånstans.

- Lämnade tillbaka nycklarna till lägenheten på Söder. Nu bor jag helt och hållet i min lilla ännu icke namngivna lya. Och det är klart den måste ha ett namn! Det är ni som är konstiga.

- Fikade på Engeltofta. Kaffe är bra. Kaffe är gott.

- Låg som planerat på stranden i Bönan och hittade på en massa dumheter. Skrattade så att jag fick kramp men fick inte höra det berömda skrattet ändå? Hm. Vi får jobba på det till helgen.

- Fick ett telefonsamtal. En annan Anna än den jag umgåtts med hela dan frågade om jag ville ha glass. Eh. I familjen Nilsson får man ju inte tacka nej till såna erbjudanden (GLASS pratar vi fortfarande om!!!) så det ville jag absolut. Men hann med ett glas vin före glassen också. Så det kan gå.

Tvingade två Annor att genomlida hela "Vart tog vägen vägen". Ja, har man inga barn måste man ju skaffa andra pinsamheter att dra fram i tid och otid.

Åt popcorn, glass och nötter till middag. Mhm.

Såg Coyote Ugly med en av Annorna och bestämde helgplaner medan jag försökte låta bli att dregla varje gång Adam Garcia klev in i rutan.

Så för att sammanfatta: jag är jävligt nöjd med hur jag utnyttjar min semester och vad alla andra gör för att hjälpa mig med detta!


PS. Vad sägs om den här ordningsföljden: "Jaha, brukar du göra SÅ? Vad GÖR du? AJ! Näe... Näe..." DS


Kommentarer
Postat av: D på Lundrasten

Tala för dig själv du.. Jag där alldelse för ofta.. fniss jag tror jag har blivet gråhårig sen sist jag var på systemet..fniss

2009-06-26 @ 19:31:07
URL: http://dreamdharma.blogg.se/
Postat av: AnnaAngel

Det är väl självklart att nya lyan ska heta... taadaaa GREGER!!!

2009-06-27 @ 00:45:30
Postat av: Jenny

Sant så sant, systrarna Nilsson tackar aldrig nej! Till glass alltså...;)



Och på fredag är det dax! Eller kanske lördag, ska konferera med resten av medsemestrarna.



Och jag röstar osett på Greger jag med!

2009-06-27 @ 13:56:13
Postat av: AnnaAngel

Tack för medhållet Jenny! :)

En fågel viska i mitt öra att lyan heter nu mera... GREGER!

2009-06-27 @ 15:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0