Veronica Mars-maraton och solsken...

... är kanske inte en jättebra kombination? Men det beror på hur bra man är på att multi-taska (inte helt elegant svennefiering av ett engelskt uttryck, jag vet...). Och eftersom jag är Jessika Superkvinnan så klarar jag allt. Tänkte till och med ge mig ut och springa så snart lunchen landat och tvättmaskinerna gått klart. Oh, the interesting lives we lead.

Jag trodde det skulle bli jätteskönt att bara sitta hemma några dar och varva ner efter tre resor på tre veckor. I was wrong (tänk Blinkin i Robin Hood för rätt tonfall). Mitt eget sällskap och en kaffe brukar vara allt som behövs för att dagen ska vara fulländad (tänk att inte fler kommit på detta, jag borde fan vara mycket mer eftertraktad än jag är. Universum schekar lite.), men jag känner mig... rastlös... uttråkad... Inte så svårt att räkna ut varför, så bara lugn, I've got my best people on it.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hm, kanske inte skulle skada att ha lite tråkigt ett tag... Bara ett litet förslag från "one of your best people".

Kram!

2009-08-01 @ 08:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0