tillbaka i verkligheten...

Känns lite klyschigt att inte gilla måndagar, men ta en titt på mitt schema så förstår du varför. Det var seeeegt att återgå till jobblivet efter helgens eskapader! Tror inte att det är ett bra tecken att jag fått nervösa "twitches" i vänsterögat som inte vill gå över... ;) Höll dessutom på att gå omkull med frukosttallriken i morse, jag MÅSTE komma på hur jag ska få bort skridskobanan utanför badrummet...

Det känns fortfarande helt ofattbart att premiären är avklarad! Nu vill jag bara ha more more more... :P

Som sagt, en seg jobbdag men sen en härlig timme på gymmet! Och nu sitter jag och grinar till bröllopet i "Bonde söker fru". Ojoj. Bakom all denna kärlekscynism finns nog en romantiker ändå... Långt lååååångt där inne!


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, skridskobanan!! Lyckades göra en sån här framför spegeln för nån vecka sen, jävlar vad jag rutschade...

2009-01-28 @ 21:39:02
URL: http://twohundredmiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0