Tänk om man kunde få...

... sova så mycket man vill istället för så mycket som kommunen tycker att dess lärare behöver? Jaa, man KAN ju tycka att jag borde gå och lägga mi g istället för att sitta här och klaga men det är ju inte rätt!

Hur man använder ett galler som rekvisita (appropå tidigare inlägg...)? Pia, jag LOVAR att visa dig nån gång. När det inte är så mycket folk runtomkring. Och JO man KAN dissa mig. Helt otroligt. Men hämnden ska bli ljuv när de stackare som gjort detta misstag INSER hur otroligt hot jag är... Vilket lär hända... snart...

Klippte låtar så ögona gick i kors igår kväll och jag är inte direkt en stjärna på Cubase än, men det går sakta men säkert framåt! Lärde mig pitcha låtar idag så Takidas Curly Sue plötsligt framfördes av en kastratsångare... Hehehe... på väg till jobbet fick jag en plötslig "insikt": jag ska få stå på SCEN! PÅ RIKTIGT! (ja nästan på riktigt i alla fall). Så jävla underbart!!!

Jobbet är inte riktigt jävla underbart, vem har kommit på idén att trycka in folk i 15-17-årsåldern i ett stort hus och sedan försöka PROPPA i dem kunskaper som de just i det läget inte är intresserade av? Men det finns minst sagt ljusa stunder, idag sa en elev: "Jag vill bara säga det: man blir så GLAD av dina mail Jessika, dom är så roliga att läsa". Vad jag minns hade jag bara skrivit och tackat för en uppgift, så deras krav kan inte direkt vara hårda... ;) Utan att skryta måste jag dock säga att vi har heeeelt underbara elever på skolan. Helt underbara! det är ju inte deras fel att jag har svårt för andra delar av jobbet...

Lyssa på "Gold" med bland annat Glen Hansard. Irland någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0