Showtime!

Ah vad roligt det är att vara igång med showplanerande! Vi har en spelning om drygt en vecka (GAH!), så det brinner fan ordentligt i knutarna... Lite ogenomtänkt att tacka ja kanske, men det är en 30-årsfest, så vi räknar med att de köper vad vi än ställer upp med... :P Sjukt roligt är det i alla fall att välja låtar och börja fundera på lite koreografi! Och bäst av allt är att det flyttar fokus från jobb och konstiga besattheter också, känns som om Gävlelivet verkligen börjar nu...

Annars är det tuuuungt att vara tillbaka på jobbet, hade första lektionen efter lovet idag och även om det var kul att träffa eleverna igen kändes det ändå som att nä... Jag tar lov igen... Istället blev jag en enmansshow, de var lite trötta och jag hade druckit kaffe (GIFT! Kaffeautomaten på jobbet gör att allt smakar armsvett) så jag tände på alla cylindrar på en gång. Woho! Och av bara farten sprang jag sen på stan och shoppade inte bara en ny plånbok och kalender (de är så fiiiina!) utan också lite nya leggings och sånt som är minst lika nödvändigt... :D

peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0