She's a little bit dangerous!

Nej glöm det förresten, jag är inte bara LITE farlig, jag är MYCKET farlig. För mig själv that is.

Ja, dagen började utmärkt med ett gympass, bestämde mig för att jobba lång eftermiddag och passa på att träna på morgonen. Det visade sig vara en utmärkt idé, hårt pass=mycket endorfiner (heter det va?)=effektivitet på jobbet! Nu kan jag visserligen bara komma på EN vettig sak som jag åstadkom, men jaja...

Sedan gick vi på after work på Bishop's, mycket trevligt! Enda problemet var att jag GLÖMDE BETALA när jag gick därifrån!!! Nog för att man kan vara tankspridd, men herro?! (finns fyra pers som förstår det där uttrycket, ni andra - glöm det bara...)

Hursomhelst, håll för öronen (ögonen?) nu om ni inte gillar skryt: En av de andra lärarna som hängde med ut ville berätta något en elev sagt till henne häromdan. Tydligen har hon några av mina elever i en annan kurs och de hade pratat om bra talare, någon tog upp Hitler, någon tog upp Carl Bildt och en tjej utbrast: "Men JAG vet en bra talare, vet du vem Jessika är som är lärare här? HON är en bra talare, man vill verkligen lära sig när hon pratar!" Jag är fortfarande alldeles rörd! Jäkla gullungar!!!

Imorrn... Imorrn... Har jag sovmorgon... Mums! Sen ska jag försöka kravla mig ner på stan och handla lite rödtjut inför kvällen. Och kanske ta en promenad. Och kanske ta ett bad. Och kanske ta mig till kvällens begivenheter med alla ben och armar i behåll (det är lite halkigt här för tillfället, de har glömt sandningen ENDAST på Södra Rådmansgatan. Tack för det. Kanske är ett försök att få mig mer smidig eftersom jag varannan morgon går ut i spagat när jag kliver utanför dörren.). 

Kommentarer
Postat av: Tor

ja, du var ju i gott sällskap..... =P

2009-01-31 @ 15:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0