lite roligare, lite bättre...

... äh who am I kidding?! Ögonen går i kors efter en eftermiddag i fantastiska Gävle centrum (det finns många butiker där. Ja jämfört med Härnösand iaf...) med fantastiska Annika. Och fantastiskt onödig men ack så rolig shopping! Jag var kanske fortfarande lite irriterad på cheferna som inte förstår att man faktiskt måste ta hand om sin personal om den ska må bra... KANSKE LITE IRRITERAD JA! Men nya långkoftor (min nya besatthet) löser ALLT!

Veronica Mars kanske blir film!!! Var bara tvungen.

Fy faaan vilken ospännande dag annars! Har bara... jobbat? Heter det så? När man gör allt för att inte somna över en rättningshög alternativt skuttar som en Duracellkanin framme vid tavlan för att förklara för eleverna vad som är så skoj med oräknebara substantiv medan DOM gör allt för att inte somna. Eleverna alltså. Inte substantiven.

Ja jesus, nu ska jag göra en smoothie och slå igång nåt löjligt tankedött på TV.

Hm, tog på mig en tröja som varit i garderoben på balkongen (ja jag har en garderob där, den fick inte plats nån annanstans!!! Behövde jag shoppa idag? Kanske inte?) och den luktar lite... mystiskt... Måste kanske ta en dusch före smoothien ändå...


Liar liar liar liar liar pants on fire...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0