Hur i hela ***

kan man få för sig att det är en bra idé att använda ett galler som rekvisita när man dansar på krogen? Ja fråga inte mig, jag är inte helt säker på vad det var som gjorde att det kändes som en ypperlig idé... Hann dessutom med att bli rejält dissad efter sista dansen så självkänslan är kanske inte vad den en gång var... ;)

Imorgon börjar arbetet på allvar, vårterminens schema börjar gälla och jag får äntligen undervisa Svenska C, MIN kurs! Ingen litteraturkunskap och inga nationella prov, bara riktig utveckling... :D

Har tillbringat dagen med att se hela "Lost in Austen" (söt liten serie) och klippa låtar till showen... Det går... så där... :P Jag bråkar med jämna mellanrum med Cubase men har börjat inse att jag inte har några vapen som räcker till seger där! Fan. Det har varit en del förluster på sistone, men nu jävlar ska det vända!

Har hört att det finns bloggar i H-sand a la gossip girl, ska man skratta eller gråta? Jag menar, MIN blogg är ju i alla fall... eh... från verkligheten? En kollega och jag som möttes i trappan för tredje gången inom en timme i fredags konstaterade med viss desperation "Kul liv vi har" "Mmm".

Ungefär ett år efter alla andra har jag upptäckt Glasvegas och jag är mycket nöjd med upptäckten.

Kommentarer
Postat av: Pia

Tre frågor:

1. Hur använder man ett galler som rekvisita när man dansar?

2. Hur kan någon dissa dig efter sista dansen?

3. Vem är intresserad av en skvallerblogg om Härnta?

2009-01-12 @ 19:44:22
Postat av: Rickard

F*n att jag missade gallret. Helgen innan hittade jag och Carola en stol framför scenen uppe som vi dansade runt rejält med/på.



Håller dessutom med Pia om sista dansen. Du var ju en goding i din klänning!

2009-01-14 @ 10:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0