Detta fält måste fyllas i

Helt otroligt att en och samma dag kan rymma så mycket utan att det egentligen händer något särskilt. Har haft några lektioner, rättat lite läsloggar, druckit lite kaffe, handlat hårfärg, tränat, bakat bröd och tonat hår. Har dessutom planerat lite, pratat med en hel del elever, fått en mindre chock när en person dök upp något oväntat, hämtat paket och facebookat. En aning. Och däremellan ryms också ett mail från chefen (som inkom så pass sent att jag råkade se det när jag öppnade jobbmailen hemma) som gjorde mig FULLSTÄNDIGT rosenrasande! (passande uttryck för ovanlighetens skull...)! Var finns stödet för "undersåtarna" (som vi helt klart är, inga medarbetare här inte)?!

Men nu har jag lugnat ner mig, tanken på nybakt bröd till frukost imorrn och vår fantastiska show på lördag ändrade humöret drastiskt! :D Vi, eller i alla fall jag, har haft sjukt kul hela helgen! Igår tränade vi inför lite "publik", en av tjejernas syster med kille som jobbar som professionella underhållare på båtar... Spännande minst sagt... Vi fick också vårt första riktigt hysteriska skrattanfall senare på kvällen när de gått. Helt omöjligt att förklara det roliga, men det handlade om att gunga åt fel håll. Hm. Eller i alla fall åt olika håll. På fel ställe.

Jag är så trött så trött... Nu får man sova va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0