Tre lektioner på tre timmar!

Ja, idag körde jag überlärarstilen! Började 8.30 med lektion till 9.30 (med besök av två kinesiska lärare, de såg helt chockskadade ut efter en stund), nästa lektion 9.40-10.45 (eleverna sa till mig 10.47 "Eh Jessika, förlåt men... vi slutar nu?" Jag var in the zone... ;) ) och tredje lektionen (som flyttades för att eleverna tyckte det var för jobbigt att vänta tre timmar på den) 11.00-11.30. Efter en halvtimme fick de skriva noveller på valfri plats. Ingen ville stanna med mig? Därefter äntligen lunch och så hade jag klarat av alla lektioner för dagen! De dåliga nyheterna var att då hade jag tid att ta itu med de växande högarna på skrivbordet...

Möte med Jämnt-gruppen sedan TRÄNING! Dagens höjdpunkt, gruppass! Jag blir alltid så glad bara av att gå in på VIB, det sitter i väggarna... Skämtade lite rått om magrutor (vår avsaknad av dem) och såg sedan till att träna *** av mig. Hela tiden tänkte jag på MAT! :P

Spännande liv? Jorå... Vänta bara till lördag, då ska jag ta igen förlorad mark (från förra helgen)!

Tor: jag tyckte helt enkelt att det var för STORT för att lilla JAG skulle få längta?! Att ens sätta det på samma lista som allt annat blev bara så.... futtigt... :D

Kommentarer
Postat av: Tor

Haha! Taget även om jag nog inte håller helt med om futtigheten.. =) Skulle iaf bli jätteglad om du kom! =)

2009-02-09 @ 10:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0