Modo is back!

Äntligen äntligen äntligen fick jag se en riktigt BRA hockeymatch där Modo stod för finesserna... Promenerade till Rickard med diverse nödvändigheter (parmesanost och öl mest) och slog mig ner framför en alldeles lagom stor TV-skärm (ca fem gånger så stor som min låda). Såg till att spela bort lite pengar och tipsade också så att R istället VANN pengar. Oförskämt.

På jobbet har jag lyckats med en smått otrolig bedrift. Jag HOTADE eleverna igår och för en gångs skull gav det resultat! 28 av 29 uppsatser inne I TID!!! Jag är fortfarande helt mållös (hahaha, många såna dåliga ordvitsar om hockey här ikväll ojoj...), MÅSTE komma ihåg hur jag gjorde så att jag kan upprepa den här taktiken (en till!).

Imorgon är det fredag om nån har missat det! Underbart!

Vi har en ny spelning på gång, så fram med namnförslagen nu people... Med tanke på min bakgrund när det gäller bandnamn är det ju helt solklart läge för lite assistans. Help!

Kommentarer
Postat av: R

Ser precis på Scrubs, ett avsnitt där JD, Turk och Carla har köpt varsin scooter. Deras lilla klubb heter Wolverines, cooooolt! Jag ska enbart fundera på bandnamn hela fredagen!

2009-02-13 @ 00:31:38
Postat av: Therese

Ehe, som din partner in crime vid tidigare bandnamnskrascher så...vet du att det enda i min hjärna oundvikligen blir Johans ständiga förslag. =D

2009-02-13 @ 12:15:42
URL: http://twohundredmiles.blogg.se/
Postat av: Nils Nilsson

Kan vi inte mynta uttrycket "som Brynes" = Mållös. Eller var det det du sa???

2009-02-15 @ 16:52:57
Postat av: Nils Nilsson

The spektakylärs. Fast på engelska .Vet inte hur det stavas!

2009-02-15 @ 16:55:35
Postat av: Therese

Alltså, pappa borde få en medalj eller nåt. Han skriver fan världens bästa kommentarer, skrattar så jag grinar! :-D

2009-02-15 @ 18:46:12
URL: http://twohundredmiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0