Liza?

Hahaha. Haha. Jag har skrattat rätt mycket idag, det måste vara ett gott tecken? Mest åt att en elev efter en särdeles entusiastisk (från min sida) föreläsning kom fram och sa "Alltså, jag måste bara säga det: du är så lik Liza Minnelli. Du vet, i Cabaret?" Jag TROR (och hoppas) att det var en komplimang. Jaaa, det måste det vara, hellre Liza än en vanlig lärare, right? :P

Jag och Annika råkade gå på chokladfik efter jobbet. Sen råkade vi gå till en klädaffär. Märkligt nog råkade Annika köpa en balklänning där?! Det var helt oväntat (i alla fall det sistnämnda...), så för att mildra chockskadorna var jag tvungen att handla en tröja på Gina efteråt... Det kändes lite bättre... När jag kom hem och såg mina nya skor kändes det ännu lite bättre. Sen kom jag på att Foppa gav upp igår och då var jag tvungen att äta lite fetaost (inte bara...). Det hjälpte inte. Men sen ringde storasysteryster och DÅ blev jag glad igen! :)

Knäet (knät? Knet?Knäät?) är inte riktigt 100 än så ingen träning för stackars Jessika. Uhu uhu. Jag tänkte att en stund i massagestolen på jobbet skulle vara nästan samma sak (ja, det skakar ju lite som på VIB iaf?) men det var det inte. Den är lite otäck. Sen tänkte jag shaka lite här hemma istället (ja dansa alltså, fridans i mitt vardagsrum liknar inget annat, trust me), men jag fastnade i Cubase istället och klippte låtar... Så nu är huvudet jättetrött och kroppen vill mest springa några varv runt Gamla Gefle här nedanför mitt fönster. Men knäet vill inte. Dumma knä.

Snart är det lov! Woho! Imorrn ska jag försöka hinna träna, på fredag ska jag först träffa tant bank och sen showbrudarna, och på lördag bär det äntligen av mot Hällsjö för några dagars familjemys! :D Och på vägen mot Hällsjö stannar bussen i Sundsvall... Och om allt går som det ska kliver the love of my life (ja Anna förstås, vad trodde ni?!) på och vi får en hel timme att prata öronen av alla medresenärer!

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0