Ja kan va varm å ja kan va kall

Vilken fantastisk dag! Klev upp tidigt för att gå på lägenhetsvisning som blev inställd, så det blev förmiddagskaffe istället... :P Sen shiatsubehandling av lärarkollega (hon var otroligt duktig på det hon gjorde) och jag får alltid en kick av sån behandling! Det närmaste jag har kommit den känslan annars var morfinkicken på sjukhuset för några år sen... Svävar på små rosa moln!

Har fått mig välbehövliga skratt idag också, först åt mig själv när jag hällde en hel skål jordnötter UTANFÖR kompostpåsen och rakt ner på golvet. Det regnade jordnötter över fötterna, en rätt ovanlig känsla faktiskt! Sen i tur och ordning med kollegan, mäklaren (vi pratade träning, alltid underhållande), Gert och Ulrika på gymmet (jag smög in på väg från visningen till frissan och skrämdes lite) och sist men inte minst frisörerna på Maggans... Det finns få saker som gör mig så lycklig som att putsa till frisyren, det skäms jag icke för att erkänna! Dessutom har jag putsat själv också, på låtmixen till showen, och passade på att försöka plugga lite texter. Youtubade The Rasmus och fastnade med dreglet i mungipan. Han är ju SÅ hot!!! :D Och rösten... Ojojoj...

Nu håller jag på att städa (det märks väl?) eftersom Maria kommer om ett par timmar! Woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0