Friday I'm...

... inte in love men dock förväntansfull som attans! Imorgon tar äntligen förbudet slut och det är FRITT FRAM FÖR CHOKLADPRALINER! Eller förbud och förbud... Det var väl snarare en utmaning. Som tvingade mig att bevisa att jag faktiskt har nåt så otäckt som KARAKTÄR. Huva så hemskt, säg inget till mamma... ;) Jag har redan köpt 3 dyra praliner som väntar på köksbordet, redo att slukas!

Annars läste jag nyss kära systers blogg från Skottland och blev lite lite lite avundsjuk. Gävle är visserligen trevligt på väldigt många sätt och vis, men det är inte så där väldans spännande för tillfället... :D

En mycket vilsam men ändå aktiv dag har det varit med många roliga diskussioner! Pratade med några elever om vad man absolut måste ha i kylskåpet, (dom tyckte mjölk och yoghurt, jag röstade på jordnötssmör) med Annika om att det fan är bättre att vara glad än duktig (man kan visst gå tidigt från jobbet då och då) och med Marcela om CV:n (eleverna har skrivit, jag har läst och ojat mig... :P). Sen försökte jag läsa in mig på lite upplysningslitteratur, men det var... inte så kul... Så jag gick till affären med den trevliga gröna loggan och shoppade öl. Det var roligare! Inledde dessutom dagen med ett pass på gymmet, så har haft hela kvällen till att... tvätta? Installera nytt virusprogram? Titta på onödiga TV-program? Äta två middagar? Svaret: All of the above...

Kommentarer
Postat av: Badgästen

Dubbla middagar. Du är min idol! Hoppas chokladen smakar underbart imorgon. Jag har suttit bredvid en skål med grillchips hela kvällen. Frestande är förnamnet.

2009-02-06 @ 22:55:46
Postat av: Therese

Nu har jag käkat min glass lite, men jag har kvar. Frossar du som utlovat? =)

2009-02-07 @ 17:08:10
URL: http://twohundredmiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0