Censuuuuur!

Okej, eftersom käre far har hittat hit får man kanske börja föräldracensurera? Fast nä... Min pappa tål det mesta... Han är ju Hällsjöbo! ;)

Just nu ser jag fram emot:

*Marias besök i slutet av februari med tillhörande dans!

*Pias besök med födelsedagsfirande á la Gävle!

*Annas hemkomst och Gävleturné (men det är så läääänge kvar bara...)

*Showplanering (förhoppningsvis till helgen) och mer showande!

*Bowling med (h)järngänget imorrn...

*Sommarlooooov vi väntar på, sommarlov vi snaaart ska få (det är också rätt länge kvar)

*Godisförbudsslutet på lördag... En månad kan kännas vääääldigt lång


Idag har jag haft arbetslagsmöte, lektion, lunch, utvecklingssamtal, lektion, rast och mer lektion. Hann svara på några mail mitt på dan, annars fullt ös hela tiden... Mycket skoj men lite för lite tid till kaffepaus med mina favoritkollegor... :D

Nu ska jag äntligen få byta om och gå och träna! VEM hade kunnat tro det för några år sedan? Att en sån som jag skulle bli träningsberoende? Ja inte jag i alla fall, men det kan tydligen hända den bästa även det...


Tor: vi måste lära oss några bra grepp för att bekämpa husväggarna. Jag är övertygad om att de är emot mig. Så jag behöver din hjälp... :P


Rickard: frågorna? Hm, det var nånting om att gå hem med nån man inte visste namnet på. Så jag drack åt dig för säkerhets skull...


Kommentarer
Postat av: Pia

Ser också fram emot födelsedagsfirande á la Gävle! Man blir bara 25 en gång, så det gäller att göra det med stil. Men hoppas slippa attackerande husväggar ;P

2009-02-02 @ 21:26:11
Postat av: Nils Nilsson

Jag säger bara det. Att du blivit träningsberoende är mer änn en sensation.Kommer du ihåg skidturen med familjen till högbacken.Då var jag säker på att ni skulle bli soffpotatisar båda två. Jag tål det mesta så sant så sant.

Kram Far

2009-02-03 @ 14:08:31
Postat av: Tor

Har du inte glömt ett till viktigt datum typ i Maj????????????????? ;-)

2009-02-04 @ 13:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0