Äntligen!

Jag... är... så... lycklig... Har ätit helt LJUVLIGA chokladpraliner och planerar banana split till efterrätt!  (så T, frossandet går sådär för tillfället, men jag jobbar på det... ) Mums! Dessutom är första ölen uppdrucken (till en god lasagne), jag har köpt en ny klädställning till mina klänningar, flyttat om och städat och snart kommer Rickard hit och då börjar festen! :D

Jaa, sen har jag tappat ett ägg i golvet (alltså, även om det är jobbigt att torka upp är det ett djävulskt härligt ljud när det krossas!), brutit av alla naglar, fått en klädställning över mig, fastnat i en plastkasse med foten (hade kunnat gå illa, var på väg med huvudet in i köksbänken innan jag återfick balansen) och köpt ett för kort (men fint!) duschdraperi... Så man kanske kan säga att dagen hittills gått jämnt ut men att kvällen kommer att få vågen att tippa över till +++!

Nej, nu MÅSTE jag jobba med showen igen. Funderar som bäst på nya "nummer" och nya medlemmar? Man kanske ska spana på dansgolvet ikväll...

Kan det inte alltid vara helg? Eller i alla fall en tre-fyra dar varje vecka?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja visst är det ljuvligt med lördagar! Jag var sockerhög så jag mådde illa igår. Och så säger de att godisbegäret kommer försvinna...Tsssss, säger bara jag...

2009-02-08 @ 12:11:04
Postat av: Dharmanna

Hej Tjejen..



Vi måste hitta en till tjej till våran Charlies Angels. Har varit inne några gånger och läst din blogg.. nu lämnar jag ett avtryck.



Kramar

2009-02-08 @ 15:40:31
URL: http://dreamdharma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0