Varför...

... Jessika mycket sällan köper halvfabrikat: För att det är alldeles för enkelt och därmed alldeles för svårt! Grönsaksburgare som ska stekas några minuter på varje sida? Jag glömmer dom i stekpannan.

... Jessika inte borde få rosta bröd: För att jag blir så JÄVLA RÄDD när skivorna hoppar upp eftersom jag har glömt att jag håller på att rosta.

... Jessika älskar Glee: "You are about to board the Sue Sylvester express. Destination: Horror!" Jag skrattade så att jag fick kaffe i näsan. Kanske nåt att köra i klassrummet?

... Jessika ser fram emot vårterminen: Jag är lektionsfri på onsdagar! Haha! Innebär förstås att jag har sjukt mycket lektioner övriga dagar men jag kan ta det...

... Jessika ser fram emot vårterminen 2: Vi ska till Irland!

... Jessika ser fram emot vårterminen 3: Anna och jag ska se Mika live!

... Jessika pratar om sig själv i tredje person: What can I say? Jag umgås med elever hela dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0