Somliga straffar Gud...

... med liten fördröjning också...

Igår är jag helt övertygad om att jag gjorde den hemskaste grejen NÅGONSIN i min syskonkarriär. Eller inte bara igår, utan hela veckan och lite till. Jag GLÖMDE BORT att Alien (ja, Therese kallas så) kommer hit ikväll!!! Jag... skäms... lite... Såg på mammas FB-status att nåt var på gång och plötsligt slog det mig att jag var inblandad. Jesus.

Så jag straffades. I morse. Klockan fem gick ett billarm igång utanför fönstret. Och det slutade inte. Då och då var det tyst i ungefär en halv minut men sen drog det igång igen. Stackars grannar som måste uthärda mina straff.

Kommentarer
Postat av: Annagrannen

Tur att jobbet gjort mig halvdöv..?

2009-12-18 @ 20:34:32
Postat av: Rickard

Somliga straffar Gud genom att han snappar upp sms-svar i luften? That bitch.

2009-12-19 @ 02:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0