Men mest av allt vill jag hångla

Modo kastade in en kvittering med två sekunder kvar av sista perioden. Min Angel som skrämde livet ur oss alla i helgen var på kvällsfikebesök. Jag lyckades för ovanlighetens skull få rättningshögen att minska. Igår var en bra dag.

Annika: Han tryckte upp tungan i... (låååång paus) ... ansiktet.
Man kan ju för guds skull inte göra en paus DÄR! Med min sjuka hjärna bredvid!!!


Idag hade jag sovmorgon. Det märktes inte. Jag höll ändå på att somna på bokcirkeln här på kvällskvisten (ja? Vi svensklärare gör sånt för att samla pensionärspoäng?).


Jag: Åh vad gott du luktar!
Rozita: Vaniljbulle va?
Hysteriskt skratt i lätt fem minuter. Vad som var roligt? Det var... oväntat? Jag var trött?



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag gillar verligen din rubrik... Kan bara hålla med. Fan vad jag vill hångla!

2009-12-04 @ 18:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0