Men ååååååh!

Jag är fruktansvärt less på:

*elever som gör helt andra uppgifter än de ska göra. Och lämnar in dem. Och tror att jag ska rätta skiten. Hur betygsätter man något som inte har någon som HELST koppling till betygskriterierna?!

*folk som inte förstår att uppskatta hur fantastisk jag är. VAD ÄR PROBLEMET?!

*att det bara läggs ut ETT nytt avsnitt i veckan av Glee. I need more.

*att göra fel. Som att säga till fel klass att de inte har nån lektion och glömma säga det till klassen som faktiskt blir utan lärare imorgon.

*långsamma Posten. Och jag VET att jag beställde telefonen igår men jag vill ändå ha den NU!


Citatet som kan ha räddat min dag:

Annika: Jag är ju som värsta sugfisken!
Men kom igen? Du kan ju inte säga såna saker och INTE tycka att de ska hamna här?!


Jag vet att jag har hävdat en längre tid att jag balanserar på kanten till vansinnets brant men nu börjar jag faktiskt mena det också. Alltså seriöst, jävlas inte med mig.

Kommentarer
Postat av: R

You need to get laid?

2009-12-07 @ 22:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0