Jag faller för trycket...

... och lägger in lite bilder. Men lugn bara lugn Angel, vi vet ju att ingen vill se bilder på MIG så jag lägger in på lite annat löst folk också...  Anledningen till att jag inte lägger in FLER bilder är att mitt liv helt enkelt inte är mer spännande än så här. Eller att jag glömmer att ta kort när det faktiskt ÄR spännande.

Märk särskilt alla smakfulla detaljer. Som granen i bakgrunden. Eller att Annika rättar med blått. Eller Tors snygga tischa.

Anledningen till att jag inte lägger upp bilder. Mitt liv är inte roligare än så här... Annika rättar också. Hemskt effektivt när vi sitter mittemot varandra.

 

Ibland är jag faktiskt inte på jobbet? Då tar jag ut Martin på promenad!

Martin säger att jag inte får knäppa kort. Då gör jag det ändå.

Och vi hälsar på Tor! Som köpt ny fräck mössa... ;)
Tors heta mössa...


Kommentarer
Postat av: Annagrannen

Fint! :)

2009-12-22 @ 15:15:52
Postat av: Fraj

Hahaha, Tor och "hellooo"-posen

2009-12-22 @ 20:10:21
Postat av: Angel

Jag vill visst se bilder på dig! Du är ju snyggast!

2009-12-22 @ 21:31:50
Postat av: En het brud!

Fan va snygg han i mössan är!!!

2009-12-29 @ 12:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0