Det har varit en hård vecka...

... THANK GOD IT WAS FRIDAY YESTERDAY! (TGIWFY?) Och tack gode Gud för att jag har så fiiiina vänner. Även om de är lite speciella.

På väg till Angel. Vid en korsning kommer en polisbil från höger. Em stannar inte.
Em: Är det högerregeln, ÄR DET HÖGERREGELN?!
Angel och jag döende av skratt: Jaaaa....
Em: NEEEEEEJ! JAG DÖÖÖÖÖR!!! VARFÖR SAAAA NI INGET?!

Angel: Man måste göra det med vänster!
Med tanke på vad som avhandlades under kvällen i övrigt är jag inte förvånad över Angels expertis i ämnet.

Em: Åh! Nej! Var jag klar? MAMMA!!
Jossan påstår ju på buggkursen att man märker när tjejen är klar? Kolla med henne.

Angel: För när jag ser på dom ser jag människor...inte djur, människor.
Em: Du menar killar?

Em: Man kan inte ens få bort morötterna från musen...
Så jävla jobbigt läge. Jag ska aldrig börja spela Farmville.

Angel: Du får äta kladdet bara om du vill...
Vad ska man säga? Tack?

Em: Jag känner mej full, eller ja lycklig...
Angel: Ja sådär... fnittrig på lycklet.....

Angel: Ser ni! NI SÅG DET OCKSÅ! JAG ÄR INTE GALEN!
Jo. Ett ynka bevis om motsatsen är tyvärr inte tillräckligt Angel.

Annars lärde vi oss hur man hanterar pinsamma situationer på bästa sätt (men kom ihåg att det är VÄNSTER som gäller nu då!), att man ska akta hyllorna i Angels kök för att undvika att se så där bajsnödig ut samt att "Stad i ljus" är en utmärkt uppvärmning för att åka och titta på vatten.

KAFFE! MASSOR MED KAFFE!

Kommentarer
Postat av: Smygspanare 6

hahahahaha!!!!

underbart!



2009-12-05 @ 15:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0