Åh Lasse...

... som jag egentligen inte är speciellt förtjust i. Men igår var jag förtjust. Jag lyssnar väldigt sällan på Winnerbäck, men när jag gör det gör jag det på riktigt. Igår var det alldeles speciellt på riktigt, konsert i Läkerol Arena. Och även om det kan ses som fiendeland i vanliga fall var det bara värme och kärlek igår. Kanske grät jag till och med en skvätt när Lasse körde "Hugger i sten" med bara sin gitarr.

Jag har börjat tänka i låttexter de senaste dagarna. Självklart leder det till alldeles fantastiska insikter som jag hemskt gärna vill dela med mig av, men mitt i sms-planerandet inser jag att hur jag än försöker formulera det hela kommer det att låta som fullständig galenskap. Och även om JAG vet att jag befinner mig i sådan behöver kanske inte alla andra informeras riktigt än? Eller jag vet inte.

Efter flera veckors försök att stoppa huvudet i sanden har jag insett att jag faktiskt MÅSTE införskaffa en ny telefon. Det fungerar liksom inte att ha en telefon som det inte går att prata i, även om man (som jag) verkligen VERKLIGEN inte gillar att prata i telefon. Så idag beställde jag en Nokia 6600i. Kan vara min nästa stora kärlek.  

Alltså allvarligt talat. Mitt liv är faktiskt mycket roligare än så här. Promise.


Kommentarer
Postat av: Angel

Jag vet att det är roligare, för jag får dela många utav dom roligheterna i ditt liv! <3

2009-12-07 @ 13:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0