Solen står högt...

... eller så är det rätt molnigt men vad gör väl det när man har havrekex på tallriken, nästan all tvätt färdigtvättad och världens bästa vänner?

Lite för intresseklubben att anteckna:

Jag spöade mig själv i duschen häromdan så att blodvite uppstod. Man ska inte skoja om kvinnomisshandel men när det slutade göra ont var det rätt kul...

Det är oerhört skönt att inte ha en TV. Jag har nog med tider att passa på jobbet.

Jag insåg idag att anledningen till att jag inte gillar mitt jobb längre är att det aldrig finns tid att sitta ner och reflektera och fundera kring det man gör. Utan tid för återhämtning kan man aldrig landa, och utan landning tappar man fotfästet. Där är jag nu.


Kommentarer
Postat av: fridaj

Du vet väl att True blood sänds på svtpaly!! Tänkte bara om du behövde lite tidsfördriv.

Ta hand om dig.

Kram

2009-09-02 @ 21:41:52
URL: http://the-fridaj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0