Rock n roll


Det är säkert väldigt nyttigt att ifrågasätta allt då och då. Om man verkligen lever som man vill, om man kanske ska hitta nån att dela tiden med lite mer permanent (utan att vara så jävla noga med att det "känns rätt"), om man kanske ska bege sig ut i den stora världen igen, om man kommer att ångra att man inte blev allt man kunde bli.

Men så tänker jag på allt jag har. Att jag kan göra precis vad jag vill av mina dagar, att jag faktiskt delar min tid med en hel massa härligt folk (även om det inte är permanent), att Gävle faktiskt är en del av den stora världen och att jag väljer själv om jag ska ångra nåt eller inte. Jag väljer eller inte.


Men det här är fortfarande en bra text:

And they'll meet one day far away
and say "I wish I was something more"
and they'll meet one day far away
and say "I wish I knew you, I wish I knew you before"


Idag slog jag huvudet väldigt hårt i tvättstället. Men så åt jag nybakta kakor till kaffet. Det brukar ju jämna ut sig.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

And so they must depart / Too many more are broken hearts / But I've seen that all before / In TV, books and film and more / And there's a happy ending / Every single day

2009-08-02 @ 14:21:29
URL: http://cutescars.blogspot.com
Postat av: Anna

Man ska göra sånt man vill. Man ska inte göra sånt man inte vill (kan ibland även vara roliga saker -är det för mycket på gång får man kapa även där). Man ska umgås med de man tycker om.

Min enkla livsfilosofi: kunna se mig själv i ögonen i spegeln. Gör gärna dumma, korkade saker, men ha roligt under tiden och försöka undvika att göra andra och sig själv illa i möjligaste mån.

Puss puss!

2009-08-07 @ 10:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0