Jessikas spännande liv del 3

Alla goda ting är tre? I alla fall i vår familj, tre systrar Nilsson, we are the shit.

Det är helt jävla sanslöst varmt i min lägenhet. Att bo längst upp under svart plåttak är säkert bra på många sätt (jag kan inte komma ETT ENDA just nu, men så är jag lite distraherad av mina egna försök att andas så...) men INTE under sommarmånaderna.

Igår dejtade jag på Claes Ohlson. Inte dumt.

Idag har jag varit med mina nya grannar (enligt Hällsjömått mätt är de grannar!) Tor och Sassa på Ikea. Det är en fin affär. Det är kul om man är där med folk som nyss har flyttat och därför köper ALLT. Det är särskilt kul om man själv försöker flörta med personalen men envisas med att tappa grejor i golvet och dra fel kort när de tittar på. Alla vill väl ha en släpphänt idiot?

Vi kan också ha gjort ett nytt försök att spela biljard ikväll. Men det finns inga bevis.


Kommentarer
Postat av: Therese

Ämen precis.

2009-08-07 @ 20:04:26
URL: http://twohundredmiles.blogg.se/
Postat av: Jenny

Håller med, alla goda ting äro tre!

2009-08-09 @ 09:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0