Jessikas spännande liv del 1

Memo to self: ta inte med en bra bok ut i solen. Det finns en viss risk att du blir sittande längre än vad din porslinshy (ja den är grisskär men det finns som synes fina omskrivningar) klarar av. Det roligaste är att jag bara solar ena sidan eftersom solen ligger på ja, från sidan? Blir säkert jättesnyggt.

Igår var det äntligen dags för showmöte igen! Brudarna på plats i mitt kök och stora planer i luften... Fin blomma fick jag i inflyttningspresent också, får väl erkänna att jag inte direkt är bortskämd med snittblommor eftersom mitt enda förhållande är med mig själv och jag brukar prioritera choklad... :P

Showpremiären flyttad till i december, som de karriärkvinnor vi är (hrm...) har vi inte riktigt tid att få ihop nåt före dess och så kanske det är nya medlemmar på gång... Spännande liv som sagt...

Fler spännande fakta: idag var jag på gymmet och bestämde mig för att det är fan sånt jag vill jobba med. Träning alltså. På allvar. Tänk att få jobba med nåt man faktiskt TROR på?! Så jag skippar jongleringen som var sommarens projekt och satsar på att planera min framtid istället.

Ännu fler spännande fakta: imorrn flyttar Tor och Sassa hit! Jag började spontanskratta igår kväll när jag kom på att det plötsligt kommer att finnas två (till) härliga människor här i stan som man kan spendera sitt liv med. Vare sig de vill eller inte. ;)

Mest spännande fakta: igår övertalade jag en stackars Martin att följa med på kvällspromenad. Det var lite knott ute också. Och med lite menar jag mer än jag nånsin sett så nära stan. Men Martin fick i alla fall känna sig lite macho när han kickade some knott ass.... Hade behövt mina numchakas där, helt klart...

Och lite onödigt spännande fakta: ikväll ska jag på date. Med Harry Potter.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag DARRAR av spänning att läsa del 2. :P

2009-08-05 @ 12:03:11
URL: http://twohundredmiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0