It ain't me babe

Ibland är småsaker som för andra kan tyckas helt obetydliga precis det som håller en kvar på rätt sida (för mig är i och för sig den rätta sidan det många skulle tycka är den "fela", felaktiga, orätta, ja va fan det nu heter, sidan och tvärtom) av galenskapen. En lätt beröring i rätt ögonblick, ett telefonsamtal från någon man trodde glömt att man existerar, en glass i solen på en av de sista semesterdagarna, en varm kaffedrink när kvällen börjar bli sval och mest av allt en kram från mamma och pappa. Förutan detta skulle nog bitarna inte hålla ihop.


Jag har nagellack på min dator. Jag har precis lyckats betala av den och jag har NAGELLACK på den?!  NÄR HÄNDE DETTA (tänk Johan Glans där)?!


Filmen "Hang-over" är rolig. Den påminner väldigt mycket om när vi i efterhand försöker reda ut händelseförloppet under personalfesterna...


Var det nån som sa jobb? Vad hette det? Hur då? Ska jag? Nä...


Kommentarer
Postat av: Fraj

Hahahaha, NÄR HÄNDE DETTA?!

2009-08-16 @ 11:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0