Det kändes som en halvbra dag...

... eftersom jag försov mig i morse (det gör jag aldrig), min telefon slutade utföra ens de mest basala operationer jag bad den om (jag har haft den i typ fem år och lider av svår separationsångest) och jag endast lyckades framföra meningslöst bladder när jag träffade "min" klass för första gången efter sommarlovet. 

Men det vände lite när min Angel ville ta en promenad efter jobbet och ännu lite mer när jag insåg att Johan Glans pratar om numchakas i sin "World tour of Skåne". Ahahaha. Min humor är helt obetalbar.


Kommentarer
Postat av: Fraj

HAHAHA, Johan Glans är bäst. Jag skrattade också jättemycket åt det, men av helt andra orsaker än vad han nog hade för avsikt:D

2009-08-27 @ 13:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0