Allvarligt talat...

...nog för att jag kanske inte är på topp för tillfället, men jag har inga som helst planer på att göra slut på det hela. Så varför jag försöker dränka mig i duschen kanske nån annan kan svara på? Efter att jag skurat alla väggar och golv där inne (städdjävulen...) skulle jag ta en låååång varm dusch som belöning. Och vad får jag? En kallsup som gör att jag nästan slår huvudet i duschväggen (till mitt försvar är det rätt trångt där inne) och som gör att jag fortfarande inte är så sugen på kvällsfika.

Dagens andra nära-döden-upplevelse var på arbetsrummet där jag var på vippen att skratta ihjäl mig. Situationen är otroligt svår att förklara, men kan sammanfattas som följer: låt ALDRIG ett gäng samhällslärare ta hand om en fisk. Särskilt inte om det är en klassmaskot.

Och så har jag nästan fått Annika och Jörgen att skratta ihjäl sig också. Men det var helt och hållet nån annans fel. Det kan inte ha något att göra med att mitt liv är rätt osannolikt för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Rickard

Haha Rickard skymtade din blogg nu när jag läste den. Han tycker den ser ut som en sektsida haha.

2009-08-26 @ 23:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0