Alla skruvar lösa...

... och på drift... Dagens i-landsproblem: skruva ihop en IKEA-garderob utan IKEA-skruvar... För såna glömde de lägga i förpackningen. Tur att Jessika är en så händig och framförallt hamsteraktig kvinna som sparar på ALLT. Eller i alla fall på skruvar. Jag gjorde bara illa mig lite lätt på knäskålen när skruvmejseln slant (stora framsteg, bara EN skada den här gången!) och jag har bara ungefär 20 plagg som inte har hittat sin rättmätiga plats än. Jag funderar också på att skaffa mig ett liv å det snaraste.

Springtur i benen och gröt i magen, det är vad jag kallar en bra uppladdning! För... en... söndagkväll... ensam... i... soffan... Hm. Känns inte riktigt genomtänkt det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0