All work and no play

Jobbdag 1 = en diffus känsla av att bli idiotförklarad kombinerad med eufori av alla kramar och total panik över att det är så länge till nästa ledighet.

Jobbdag 2 = acceptans. Det går ju inte att gnälla sig genom livet. Och så hade jag lite trevliga mentala bilder att sysselsätta mig med.

Jobbdag 3 = är imorgon. Då ska jag... Nej. Jag minns inte. Det var säkert nåt jätteintressant.

Eftersom jag var i så dåligt skick efter jobbdag 1 bestämde jag mig för att köra ett hårt pass på gymmet (ja hårt för MIG, allt är ju relativt). Så här i efterhand kan man ju tycka att träningsvärk och drygt 100 trappsteg borde ha gjort dag 2 än värre, men det är ganska kul att bli distraherad av plötsliga smärthugg i framförallt bakdelsmuskulaturen.

Jag har, VE OCH FASA, bakat havrekex i augusti. Det GÖR man bara inte. Men jag blev så sugen och jag tyckte kanske liiiite synd om mig själv så ja... förlåt mamma... :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Varför får man inte baka havrekex i augusti???

2009-08-19 @ 06:52:41
Postat av: Tor

Men imorrn är det Fredag!!!!!!=)

2009-08-20 @ 22:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0