Run Forrest run!

Idag lyssnade jag först oavbrutet i två och halv timme (Speaking tests i Eng B, kul att det är SAMMA JÄVLA ÄMNE som ska diskuteras utifrån SAMMA JÄVLA FRÅGOR i ALLA JÄVLA GRUPPER), sen åt jag (inte oavbrutet lika länge som lyssnandet, men det var rätt intensivt ett tag när jag väl insåg hur hungrig jag var), sen pratade jag oavbrutet i över en timme (betygsdiskussioner som mest blev informationer eftersom jag hade sådana fantastiska motiveringar till mina bedömningar), sen vaktade jag prov en timme (roligast var att Annikas skor lät rätt mycket när hon lekte polis och spatserade runt i salen vilket förtog lite av poängen eftersom det är bra att smyga sig på fuskarna... ;) ) och var jättetörstig eftersom jag hade pratat så länge (och när vi var klara hade de stängt av vattnet. För det händer ju jätteofta), sen råkade vi visst gå på stan? Och käka på Waynes? Mycket märkligt. Sen ut och jogga med två tappra själar (en inte helt rättvis tillställning eftersom koffeinkoncentrationen i mitt blod var... hm... på en icke hälsosam nivå?) och sist lugn hemmakväll! Och jajemen, svensklärare får skriva "sen" hur många gånger som helst i samma stycke fast de alltid markerar onödiga och störande repetitioner i elevtexter. Ha! Ät den!

Mina skoooooor är i Hällsjöööööö. Oerhört irriterande.

Jag har också lyckats bli utskälld idag för något som i allra högsta grad var någon annans fel. Och nu försöker jag inte ens skylla ifrån mig, det VAR verkligen inte mitt fel. Men gubb*** lät mig inte förklara det utan stormade dramatiskt iväg när HAN fått framföra SIN oerhört viktiga åsikt. Oerhört omoget och OERHÖRT respektlöst!!! Alla ord med versaler ska skrikas när detta läses högt (ja för det är klart att detta kommer att användas till recitationer?!).

Kommentarer
Postat av: Pia

reciterar högt och skrämmer katten

2009-04-16 @ 08:42:22
URL: http://lyckoblandning.blogg.se/
Postat av: en sjuk svenskläraret

Meh. Vad var det för GUBBJ***??!!!

2009-04-16 @ 12:02:50
Postat av: Therese

Min syster är i Gäääävle. Oerhört irriterande.

2009-04-16 @ 19:13:19
URL: http://twohundredmiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0