Mattias Weinhandl

Ja, jag tänkte nästan ägna ett helt inlägg åt denne fantastiske man. Jag menar hockeyspelare. För det är sällan samma sak tydligen. Att man är en fantastisk man och en fantastisk hockeyspelare på samma gång. Men så förlorade Sverige i sudden och då blev jag lite tjurig! Usch.

Har haft en otroligt trevlig kväll med god mat, god efterrätt, gott vin och god öl. Och pricken över i:et: bästa sällskapet man kan få. Lärare KAN faktiskt vara trevligt sällskap (även om alla inte verkar tycka det), även om jag inte är det nu längre... :P

Så sjukt skönt att det är långhelg nu! Jag har inte riktigt insett hur trött jag är, men i morse slog det mig att det inte är riktigt normalt att efter åtta (!) timmars sömn knappt orka öppna ögonen och nästan somna gående. Tack för första maj. Försökte komma ihåg texten till Internationalen idag men kunde bara komma ihåg första raderna= SKANDAL!!! Så jag jobbar på det (Maria: jag jobbar här! ;) ) för fullt inför morgondagen. Kanske hittar nåt lämpligt litet första maj-tåg att gå i också? Gärna förbi cheferna så de får nåt att oroa sig för.

Det är en mycket dum idé att försöka gå ut på sista april. Raketerna viner (jag är nog lite raketrädd kom jag på), eleverna vinglar förbi till höger och vänster och kön till Heartbreak är SJUKT överdimensionerad... Så jag gick hem istället.


Kommentarer
Postat av: Pia

Och eftersom du gick så kunde du svara på mina ytterst viktiga sms ;P Mycket bra =)

2009-05-01 @ 13:46:05
URL: http://lyckoblandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0