Lära av sina misstag...

... är inte min starka sida! Har återigen tittat på en alldeles för gullig romantisk film, skrattat så att jag nästan kissat på mig (apropå gårdagens ämne) och avslutat med att grina ögonen ur mig. Visserligen kan jag se fördelarna med att göra detta när man inte har filmsällskap, men det känns en aaaanning... jag vet inte... Bridget Jones? Men filmen var "The Holiday" för att inte skapa nån förvirring här.

Jag vill showplanera och koreografera ALLT nu på en gång!!! Blir ju helt knäpp av att för andra gången på kort tid vara hänvisad till att sitta i soffan och rulla tummarna... Eller okej, jag har tvättat några maskiner (kläder alltså, jag har inte tvättat de faktiska maskinerna), städat lite skåp och sorterat lite i förrådet, men mer än så kan man inte göra med endast en proteindrink och några skorpor i magen. Inte om man som jag är vad man borde kalla matberoende (krånglig mening) och blir lite håglös, grinig, less och allmänt eremitig (jajemen, det är ett ord. Som jag just hittade på.) när man inte äter tillräckligt. Det är sjuuuuukt tråkigt att sortera papper, men så råkade jag hitta lite gamla noter, därav fokusförflyttningen till showen plötsligt... :D

Imorrn tänker jag vara frisk nog för att promenera lite på stan, baka lite bröd, och återigen tvätta lite. Ojoj, visst låter det spännande?! Jag måste klättra rätt många steg på "vem-har-coolast-liv"-skalan med det, right?

Kommentarer
Postat av: Rickard

Thumbs up för "The holiday". Mycket mysig film.

2009-04-10 @ 01:39:13
URL: http://fulltuta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0