Frisk?

Äntligen hemma i Hällsjö och vad möts man av? Efter ett par timmar börjar T att må dåligt. Jaja, hon påstod att det absolut INTE var magsjuka men jag kände mig inte riktigt övertygad... Nu är mor och far sjuka också, och eftersom vi lugnt kan anta att smittan följt med J och barnen kan vi lugnt anta att eftersom jag träffade på dem ungefär ett dygn efter alla andra så ligger jag KLART i riskzonen. Hehe. Men det är ingen fara, jag tänker vara frisk! Tänk FRISK FRISK FRISK!!! Jag och J städar febrilt alla riskområden med Klorin och förbjuder alla andra att använda tärningarna till Yatzy (ja? Vad ska vi annars roa oss med när folk spyr till höger och vänster, det är bra distraktion). Och så äter vi cowboy cookies, jag är helt övertygad om att de hjälper.

Som det ser ut nu lär mina planer för resten av veckan ändras en aning... Om folk fortfarande ser ut som lik imorrn och jag mår OK tänker jag lämna det sjunkande skeppet (vadå, jag har EN VECKAS påsklov och jag tänker banne mig njuta av det! :P ) och dra till H-sand över dan och kvällen. Sen vidare ner till Gävle och flera dagars underbart slöande... Ah...

FRISK FRISK FRISK FRISK FRISK! Det är jag det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0