My so-called life

Har idag agerat bärhjälp, kakätare, Ica-shoppare, amatörkock och sist men inte minst: uppsatsrättare (aka elevhatare). Det är nog något fel på mig, jag VILL inte sätta höga betyg eftersom jag är så less på att rätta. Borde det inte vara tvärtom? Men allvarligt talat, det är SJÄLADÖDANDE att markera alla subject-verb agreement errors... Suck.

MEN jag har satt upp små silvriga stjärnor på fönstren på balkongen, det är så fiiiint! Och så har jag fått lämna stan i några timmar för fika på landet hos Britta och Morgan, det var mycket mycket trevligt! :D

Imorrn inleds sista veckan innan det äntligen är dags för jullov! Ska dock ha medarbetarsamtal först då jag verkligen måste ta tag i att säga vad jag EGENTLIGEN tycker om min arbetssituation. Suck igen.

Och på fredag kommer Therese hit!!! IIIIIH! Jag har jättekul planer för henne, men kan inte avslöja dem än... ;)

Åh luktar nybakt! I köket står två färska hälsolimpor och bara ropar efter att bli provsmakade! Och eftersom jag inte har någon annan att prata med här hemma (jag pratar iofs med det mesta, TV:n, datorn, balkongen, mig själv... ) ska jag nog ta ett snack med dem nu...


Kommentarer
Postat av: Cecilia

När åker ni hem till Hällsjö? :D

2008-12-15 @ 12:36:44
URL: http://iamcecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0